.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام استاندار مازندران به مناسبت دهه وقف
احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در پیامی؛ ضمن گرامیداشت دهه وقف، از واقفان نیکوکار و مردم خیراندیش استان در این راستا قدردانی کرد. ‎
پیام استاندار مازندران به مناسبت دهه وقف

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، متن کامل پیام احمد حسین زادگان به شرح ذیل است:

سنت حسنه وقف یکی از عالی ترین مظاهر و جلوه های فرهنگ و تمدن اسلامی، موجب توسعه این فرهنگ غنی و پربار و بیان کننده ضرورت تعاون و همکاری در زندگی اجتماعی برای رفع فقر و محرومیت از چهره اجتماع است.

در فرهنگ و تمدن اسلامی که بر مبنای ارزش های الهی، توحیدی، عدالت اجتماعی، رفع محرومیت و رشد معنویت در جامعه بشری استوار است، تعاون و دستگیری از همنوع، بسترساز تحکیم رابطه انسان با مبداء آفرینش است چرا که همه چیز در جامعه اسلامی در راستای ارتباط با حق معنا پیدا می کند.

وقف بهترین و سودمند ترین معامله با پروردگار متعال و از راه های توسعه اقتصادی، فکری، فرهنگی و معنوی جامعه و یکی از بهترین شیوه های انفاق و مصداق بارز باقیات الصالحات و خیرات جاریه است و معرفی فلسفه و برکات وقف یکی از مهم ترین وظایف مسئولان، دستگاه های تبلیغی و فرهنگی و رسانه هاست تا با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگ وقف گام‌های اساسی در مسیر توسعه کشور برداشته شود.

دهه وقف یک فرصت و مقطع مغتنم برای تکریم واقفان نیکوکار است گرچه ترویج این سنت حسنه و تجلیل از واقفان نباید منحصر به این دهه شود و همگان موظفند نیازهای روز و واقعی جامعه را در مسیر نیات خیرخواهانه واقفان نیکوکار و مردم خیراندیش قرار دهند و در راستای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در این راستا اهتمام نمایند.

اینجانب دهه وقف را به مردم خیراندیش و واقفان عزیز و نیکوکار استان که سرمایه‌های مادی و معنوی خود را در این عمل خداپسندانه و خیرخواهانه، وقف می نمایند، تبریک می گویم و برای مسئولان و دست اندرکاران این بخش که زمینه عینیت بخشی نیات واقفان را فراهم می آورند، از آستان خداوند بزرگ، توفیق، سعادت و بهروزی آرزو می کنم.

احمد حسین زادگان
استاندار مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.